Promocje Black November do -70%
SprawdźPromocje Black November do -70%
Sprawdź
Zakładka "Moje konto", jest to miejsce w którym znajdziesz swoje albumy, projekty, dodane recenzje, zamówienia oraz informacje o koncie.
Wystarczy wybrać zakładkę "Moje konto" bądź raz kliknąć w login, który znajduje się w górnym prawym rogu.
Po wyborze okna "Moje zdjęcia" będziesz mógł sprawdzić wszystkie swoje albumy, modyfikować je oraz korzystać z innych opcji dotyczących edytowania i zamawiania zdjęć.
Wybierając dany album, znajdziesz możliwość modyfikacji zdjęć. By przejść do edytora należy rozwinąć listę znajdującej się w dolnym prawym rogu wybranego zdjęcia.
W oknie "Moje projekty" znajdziesz wszystkie swoje dotychczasowe projekty.
Z tego punktu będziesz miał możliwość powrotu do Edycji, Utworzysz kopię projektu, czy po prostu podejrzysz wynik swojej pracy.
Swój projekt możesz sprawdzić wybierając "Podgląd" , dzięki tej opcji sprawdzisz czy wynik Twojej pracy jest zadowalający.
Chcąc dokonać tylko kilka zmian na już utworzonym projekcie, nie chcąc tracić oryginału, skorzystaj z opcji "Utwórz kopię" .
Dzięki temu pojawi się kolejny identyczny projekt w Twojej Galerii.
Chcesz dokonać zmian w już zapisanym projekcie? Wybierz opcję "Edytuj" by móc wprowadzać kolejne modyfikacje.
Zmienisz tu też nazwę, zamówisz czy też usuniesz projekt z konta.
Wszystkie dane dotyczące Twojego konta, czy adresów dostawy i danych do faktury bądź historię zamówień znajdziesz w ostatnim oknie "Moje zamówienia i informacje o koncie".
Chcąc zmodyfikować swoje dane takie jak login, adres email, telefon, czy też zmienić hasło, zapisać, bądź wypisać się do Newslettera,
a może ustawić własny awatar wybierz opcję informacje o koncie "Moje dane".
Jeśli skorzystasz z opcji "Moje adresy dostawy" będziesz mógł ustawić prawidłowe dane dostawy oraz dane do faktury, które będą podstawiały się podczas składania zamówienia.
W oknie "Moje zamówienia i informacje o koncie" znajdziesz możliwość sprawdzenia historii zamówień. Z tego punktu również powrócisz do płatności, bądź zrezygnujesz z realizacji.
Zamówienia można sortować po statusie zamówienia np. Nieopłacone, w realizacji, oczekujące na odbiór, zrealizowane bądź anulowane.
Sortowanie możliwe jest również po terminie, np. z ostatniego miesiąca.