Kody Rabatowe i Promocje
Czym jest promocja?
Promocje dostępne są bezpośrednio na naszej stronie, są to promocje cennikowe wskazane przy danym produkcie. Promocje nie posiadają żadnych alfanumerycznych kodów. Cenę promocyjną można poznać gdy pod nią znajduje się przekreślona cena standardowa zaznaczona na szaro. Promocje mogą być również naliczenie w koszyku po spełnieniu wskazanych warunków na stronie danej promocji. Promocje maja zawsze podaną datę ważności.
Czym jest kod rabatowy?
Kod rabatowy jest to kod alfanumeryczny, który można otrzymać z okazji różnego rodzaju promocji. Kody mogą być jednorazowego bądź wielokrotnego użytku. Rabaty maja zawsze wskazaną datę ważności. Kody nie łączą się z innymi kodami rabatowymi i promocjami. Jeśli regulamin na to wskazuje, rabaty mogą łączyć się z promocjami dostępnymi na stronie.
Czym jest rabat Empik Premium?
Jest to pakiet rabatów, który otrzymuje się po zarejestrowaniu się w programie Empik Premium (https://www.empik.com/premium). Klient rejestrując się w programie otrzymuje dwa przywileje: RABAT NA START: Kod na 50 odbitek premium za 0,01zł oraz RABAT NA START: Kod 20% na dowolne FotoProdukty
Jak mogę otrzymać kod rabatowy?
Kody rabatowe przyznawane są naszym Klientom z okazji różnego rodzaju promocji, o których są informowani np. za pośrednictwem newsletteru. Zapraszamy do zaprenumerowania bezpłatnego newsletteru, dzięki któremu nasi Klienci są informowani o organizowanych przez nas akcjach rabatowych i promocyjnych, a także o nowych usługach oferowanych przez empikfoto.pl. Bezpłatny newsletter można zamówić na stronie www.empikfoto.pl, Po zalogowaniu się należy przejść do zakładki „Moje konto” i przy informacjach o koncie wybrać „Moje dane” a następnie skorzystać z opcji „Zapisz się na newsletter”.
Jak mogę otrzymać rabat Empik Premium?
By otrzymać rabat Empik Premium należy zarejestrować się w programie Empik Premium na stronie: https://www.empik.com/premium. Kody będą widoczne w strefie Premium dla Klienta w odpowiednich oknach.
Jak skorzystać z promocji?
Cena promocyjna zostanie naliczona w koszyku po spełnieniu warunków promocji.
Z ilu rabatów/ promocji mogę skorzystać na raz przy jednym zamówieniu?
W koszyku znajduje się możliwość wprowadzenia tylko jednego kodu rabatowego do jednego zamówienia. Kody rabatowe nie łączą się z innymi kodami i promocjami. Jeśli regulamin na to wskazuje, rabaty mogą łączyć się z promocjami dostępnymi na stronie.
Gdzie wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy będzie możliwy do wpisania na etapie koszyka. W oknie pod opcją „Przejdź dalej” znajduje się miejsce na wprowadzenie odpowiedniego kodu rabatowego, oraz zatwierdzenia go przyciskiem „Przelicz”.
Czy z kodu powitalnego Empik Premium można zamówić mniej niż 50 odbitek?
Tak, kod pozwala na zamówienie maksymalnie 50 sztuk odbitek. Jeśli zaś Klient zamówi większą ilość za każdą dodatkową odbitkę zostanie naliczona cena wg. standardowego cennika.
Ile razy mogę skorzystać z kodu powitalnego Empik Premium na 50 odbitek?
Kod jest jednorazowy i można z niego skorzystać tylko w jednym zamówieniu w dowolnym kanale: strona www lub aplikacja mobilna. Kod nie łączy się z innymi promocjami cennikowymi na stronie. Data ważności kodu będzie wskazana w odpowiednim oknie wraz z numerem kodu.
Wpisuje kod w koszyku, ale promocja na darmowe odbitki nie nalicza się – dlaczego?
Możliwe powody: 1) niepoprawny format lub papier odbitki – powinno być 10x15 papier błyszczący premium 2) sprawdź poprawność wprowadzonego kodu z uwzględnieniem małych i dużych liter 3) po lub przed kodem została wpisana/ wklejona spacja, usuń puste pola(spacji) które mogły pojawić się przed bądź za kodem. 4) kod jest nie nieważny: został już wykorzystany albo stracił ważność
Ile razy mogę skorzystać z kodu Empik Premium 20% rabatu?
Każdy kod jest jednorazowy, ale użytkownikowi przysługuje 10 kodów/miesiąc. Niewykorzystane kody nie przechodzą na kolejne miesiące. Kod nie łączy się z innymi promocjami cennikowymi na stronie. Data ważności kodu będzie wskazana w odpowiednim oknie wraz z numerem kodu.
Po wpisaniu rabatu w koszyku promocja się nie nalicza- dlaczego?
Możliwe powody: 1) sprawdź poprawność wprowadzonego kodu z uwzględnieniem małych i dużych liter 2) po lub przed kodem została wpisana/ wklejona spacja, usuń puste pola(spacji) które mogły pojawić się przed bądź za kodem. 3) koszyk nie spełnia warunków promocji. Sprawdź warunki promocji dotyczące produktu, którego się dotyczy i jego parametrów takich jak np. wielkość czy rodzaj papieru itp., ilość produktów dodanych do koszyka, czy ilości stron (np. w przypadku fotoksiążki). 4) kod jest nie nieważny: został już wykorzystany albo stracił ważność